در سایت 

www.mindq.ir 

بالای  صفحه ورود را بزنید 

سپس با نام کاربری و رمز خود وارد شوید. نام کاربری شما ایمیل یا شماره تلفن شماست، رمز نیز همان چیزیست هنگام ثبت نام وارد کردید. اگر رمز خود را فراموش کردید، فراموشی رمز را بزنید و لینک آن برای شما ایمیل خواهد شد. در غیر اینصورت در قسمت پیام به مدیریت یک پیام برای بازیابی رمز بگذارید و با شما تماس گرفته خواهد شد   

پس از ورود موفق با نام کاربری و رمز روی اسم خود بالای صفحه بزنید و روی گزینه بخش کاربری کلیک کنید 

روی پشتیبانی کلیک کرده و گزینه درخواست جدید را انتخاب کنید. 

موضوع، عنوان و اولویت را پر کرده و متن درخواست خود را نیز وارد کنید و درصورت نیاز میتوانید فایل یا فایل های ضمیمه را نیز به متن اضافه کنید و ارسال درخواست را کلیک کنید. 

پس از بررسی، جواب تیکت پشتیبانی شما ارسال خواهد شد که دسترسی به آن از طریق پنل کاربری شما، منو پشتیبانی و گزینه درخواست های پشتیبانی میسر خواهد بود. که در حالت عادی پس از پاسخگویی ایمیلی جهت اطلاع رسانی به صورت خودکار نیز برای شما ارسال میشود. اما جهت اطمینان فارغ از ایمیل اطلاع رسانی، روزانه از طریق پنل کاربری پاسخ خود را بررسی کنید.